18 Haziran 2012 Pazartesi

HAMİLELİK KİLOLARIMA ELVEDA!

 İki hafta olmuş bloguma uğramayalı.Bugün okuldan bir öğretmen arkadaşım neden uzun zamandır yeni yazı girmediğimi sorunca üşengeçliğimi bir kenara bırakıp bugün bilgisayarımı elime almalıyım artık dedim kendime.Bana günde 24 saat yetmiyor bir 6 saat daha olsa tam süper olurdu hani:)Okul işleri,ev işleri,Zelihacım derken kendime vakit ayıramaz hale geldim:(Hatta kuaföre gidicem bir türlü zaman bulamadım.Saçlarımda radikal bir değişim olacak hazır olun:)))

Paylaşacak çok şey birikti ama şu sıralar gündemimdeki en önemli konu hamilelik kilolarım..Hamileliğim sırasında aldığım 15 kilonun 10 kilosuna doğum sonrası ilk aylarda elveda demiştim,kalan 5 kilo ise pek bi inatçı çıktı..Eeee bendeki tatlı düşkünlüğü,abur cubur merakı da cabası tabi..Baktım olmuyor,yazlıkların içine giremiyorum,mağazalarda M beden giysilere imrenerek bakıyorum bu gidişe bir dur demek lazım dedim ve geçen hafta diyetisyene gittim.Hayatımda aldığım en doğru kararlardan biri buydu sanırım.Meğer ben ne kadar yanlış besleniyormuşum.Yemek seçmem,yavaş yerim,bol su içerim ama yaptığım yanlışlar öyle böyle değilmiş.Hele de vücudumun %29'unun yağ olduğunu öğrenince bir afalladımki sormayın:((

Tam bir saat süren görüşme sırasında diyetisyenimle bana özel bir beslenme programı hazırladık.Halen emzirdiğim için çok ağır bir diyetim yok.Ara öğümler benim için en büyük radikal değişim oldu.Acıkmama fırsat kalmıyor böylece.Ayrıca tatlıya düşkünlüğüm söz konusu olduğundan hergün bir kase sütlü tatlı hakkım bile var,sabah kahvaltısında da iki tatlı kaşığı reçel ziyafetim de:)

Bu Cuma kontrolüm var.Evdeki tartıya göre diyet çok iyi gidiyor ama asıl sonuç için doktorun tartısını bekliyorum hevesle.Ayrıca beslenme programıma özenle uyduğum için kendimi tebrik etmeden de geçmeyeyim:)))Okula giderken çantama ara öğünüm için gerekenleri almak bile beni çok mutlu ediyor...Hedefim 10 kilo vermek ve yıllar önceki normal kiloma dönmek.Bunun için de kendime uzun bir zaman veriyorum,yaklaşık bir yıl.

Zeliha'm nasıl diye merak edenlere geçenlerde bahçemizde çektiğimiz bu fotoğrafları göstereyim dedim.Kuzucuk maşallah çok iyi:)


İyi haberlerle dönebilirim inşallah:)Şimdilik hoşçakalın...

11 yorum:

  1. Çoğunu vermişsin azı kalmış Fİlizcim ama diyetisyene gitmekle iyi yapmışsın daha sağlıklı verirsin, darısı benimde başıma :) prenses maşallah tam böyle yanaklar sıkmalık Allah nazarlardan korusun, mutluluğunuzda hiç bozulmasın

    YanıtlaSil
  2. diyetisyen en iyi çözüm iyi yapmışsın aman dikkat edin almayında geri sonra biz yaşlara gelince vermek çok zor çok:)))
    prensese kocaman bir öpücük . maşallah

    YanıtlaSil
  3. Allah sabır ve gayret versin diyetiniz boyunca.Peki diyetisyenler kaç kalorilik diyet öneriyor emziren annelere,sağlıklı kilo verebilmeleri için?Ben de emziren bir anneyim de?

    YanıtlaSil
  4. Bebeğin çok tatlı maşalllah Allah analı babalı büyütsün

    YanıtlaSil
  5. Bravo Filizcim çok iyi yapmışsın!Benim de son 6-7 kilom kalmıştı,resmen yapıştı,ben de açıkçasıü diyet filan uygulamadım,kilolar da gitmedi tabii,halen benimle mutlu mesut yaşıyorlar:)Sen önlemini erkenden alarak çok iyi yapmışsın!Kolay gelsin canım!

    YanıtlaSil
  6. 5 kilo nedor kı emzırıyorsan oda gıdecek hele ıs temposunyle onumuzde ramazanda var dıyet felan bosver yanı:))

    YanıtlaSil
  7. diyetisyen'e gitmek ve kilo vermeye başlamak çok güzel ancak "ara öğün" konusunda biraz kafam karışık, Prof. Dr. Canan Efendigil Karatay'ın kitaplarını şiddetle öneririm sana, insülin, glukagon ve leptin hormonlarının işlevinden, ara öğün işinin ne kadar yanlış olduğundan, insülin ve leptin direncinin nasıl oluştuğu ve uzun vadede vücuda ne gibi zararlar verdiğini öğreneblirsin...

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim arkadaşlar...

    Zeynep,1800 kalorilik bir diyetim var


    Aysun uyarın için teşekkür ederim,araştırıcam..

    YanıtlaSil
  9. Diyetisyene gitmek diyeti bilinçli ve düzenli yapmak adına çok akıllıca bir fikir.Çok iyi düşünmüşsün.bende geçen sene gidip 10 kilo verdim diyetisyeni bıraktığm halde o kiloyu almadım:Sağlıklı kilo verdim.Daha bir 10 kilo daha var ama bakalım:)
    Kuzu çok tatlı maaşallah.Pembe tacını elbiseni sevsinler onun:)

    YanıtlaSil
  10. ben hamilelik kilolarımı 2 yılda verdim.. ama öncekileri söylemiyorum.. çok doğru karar vermişsin... benim de hayalim diyetisyene gitmek ama bana bir türlü sıra gelmiyor maalesef...senin adına çook sevindim...

    YanıtlaSil
  11. yazın kilo vermek çok daha kolay sanırım.. umarım en kısa zamanda verirsin o 5 kiloyuda..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))