23 Mayıs 2012 Çarşamba

DİŞ BUĞDAYI DAVETİMİZ


 Gerçekten harika bir gündü.Mutlu anılarımıza bir yenisini daha ekledik bugün:)Biricik kızımız Zeliha'nın diş buğdayını sevdiklerimizle beraber kutladık.Günün kahramanı hiç kuşkusuz prensesimizdi:)Bir tek tacı eksikti yavrumun,maşallah ona...

 Tütüsünün içinde pek de hoştu kuzum:)Arkadaşlarım bayıldılar!Zeliha da tüllerle oynadı bol bol...
 Diş buğdaylarını bu mini bardaklarda ikram ettik.Bardakların üstündeki etiketleri elbette babamız hazırladı:)Annemle ben de kaşıkları süsledik.Güzel ayrıntılar herkesin çok hoşuna gitti:)Ayrıca diş buğdayını ilk defa yiyen arkadaşlarım tadını çok beğendiler.Haşlanmış buğdayla nohutu azıcık tuzla harmanladık.Bardaklara paylaştırdıktan sonra da ceviz ve renkli şekerlerle süsledik.
İkramlıklarımız da çok beğenildi,afiyetle yendi:)Menümüzde diş buğdayı,zeytinyağlı yaprak sarma,ıspanaklı muska böreği,çilekli pasta,makarna salatası ve browni kurabiye vardı.Tavşan kanı çaylar ve bol muhabbet cabasıydı:)))
Meslek tahmini seremonisinde nefesler tutuldu:))Zeliha önce cevşene sonra kitaba el attı.Ama onları eline alamayınca çırpıcıyı aldı ve başladı dişlerini kaşımaya:))Küçük halamızın izinden gidip aşçı mı olucaz acaba:)))

 Ayrıca Zeliha kuzumun eline kına da yaktık bugün:)Aslında bizim adetlerimizde yok ama geçenlerde bir arkadaşım kızının diş buğdayında kına yakınca fikir hoşuma gitti ben de yapayım dedim.Çok ta güzel oldu:))Fotoğrafta Zeliha kuzumun eli kınalanmış durumda.Yıkadığımızda çok güzel tuttuğunu gördük:)Kızıma kına yakınca arkadaşlarım da bu günün anısına kına yakmak istediler.Hepsinin eline ben kına sürdüm,kendi elime de tabi...Kızımın kınasını sürerken de dualar ettik,amin dedik..Gelin kınasını da görürüz inşallah diye:)))

31 yorum:

  1. oy oy çok tatlı olmuş:))))

    YanıtlaSil
  2. Kocaman bir maşallah tatlı prensese.Nasıl keyifle bakıyorum fotoğraflarına,hatta eşime de gösteriyorum :) birlikte inşallah bizim prensesimizde böyle olur diye kocaman bir maşallah diyoruz Zeliha'ya..Herşey çok güzel olmuş canım,emeklerinize sağlık,ne güzel anılar birikiyor prenses için,kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. MAAŞALLAH diyelim allah nazarlardan saklasın.prensesimizin hayatı hep güzelliklerle dolsun.rabbim sizlere bağışlasın nice güzel günlerini görün.

    YanıtlaSil
  4. Allah kabul etsin Filiz.
    Maşallah çok tatlı olmuş kızınız. :)

    YanıtlaSil
  5. bayıldım filizim herşeye tütülü prnseside kocaman öpüyorum 41 kere maşlh ona ve sana:)

    YanıtlaSil
  6. MAŞALLAH ,tütüsünü sevsinler fıstığın:)) sağlıkla kutlanacak çok güzellikleri olsun inş.

    YanıtlaSil
  7. Tüm hazırlıklarınız ve minnoşunu çok hoşuma gitti biz de yakında yapıcaz inşallah güzel fikir oldu bir çok şey,emeğinize sağlık,kızınız la birlikte güzel bir ömrünüz olsun sağlıklı huzur dolu

    YanıtlaSil
  8. cimcime :))) hep gülsün böyle

    YanıtlaSil
  9. Yerim ben bunu maşallah şekere öylede cok yakismiski tütü, bu arada canım cok duyuyorsundur ama sana cok benziyor birde uykusuz bir gece yine bana aama keske birde o menüyü görmeseydim :) ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  10. oy oy oy ne çabuk büyüyor maşallah Zeliha'ya.Ellerinize sağlık annesi herşey şahane görünüyor inşallah bizlerede nasip olur.ilk resminde sanki uçuyor gibi pek tatlı olmuş.
    maşallah maşallah.

    YanıtlaSil
  11. maşallah fıstığa..çok yakışmış tütüsü..ayrıntılarda çok hoş..nice güzel anılarınız olsun..

    YanıtlaSil
  12. Aman amann tütüsüde pek yakışmış tam bir prenses olmuş maşallah kuzuya..Rabbim acılarını yokluklarını göstermesin uzun ömürler versin düğün fotolarınıda görürüz inş.:)
    ikramlarda nefis gözüküyor ellerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  13. MAŞALLAH prensese doğumundan bari Zeliha'nın her halini takip ediyorum çok tatlı maşallah... eeee sırada ilk adımlar ve ilk kelimeler var... Benim kızım 13 yaşında seni izledikçe kızımın o hallerini falan hatırlıyorum çok güzel bir duygu... sevgiler

    YanıtlaSil
  14. maşallah peri kızı gibi olmuş.ne kadar yakışmış.inşallah gelin kınasını da görürsün.

    YanıtlaSil
  15. 41 kere maşallahhhh zeliha bebek sanaaa.. bahtın şansın açık olsun hayatın boyunca.. ;)

    YanıtlaSil
  16. inşallah..ne güzel bir gün olmuş..

    YanıtlaSil
  17. maşallah maşallah maşallah kuzuya.hazırlıklar için ellerinize sağlık güzel görünüyorlar..tütüsü de pek tatlıymış zelihanın.sevsinler.çok fıstık bi kız oldu şimdiden ..regaip kandiliniz mübarek olsun..

    YanıtlaSil
  18. aman aman çok şeker olmuş ya. maşallah..

    YanıtlaSil
  19. maşşallah 41 kere.
    tütüde çok güzel olmuş. ikramlarda güzel görünüyor. .
    kandilinizde müb.olsun.

    YanıtlaSil
  20. FOTOLARDAN HARİKA BİR GÜN OLDUĞU BELLİ, ZELİHA DA ÇOK TATLI MAŞALLAH, ALLAH BAĞIŞLASIN... :)

    YanıtlaSil
  21. Aman kurban olsun ona koyunlarla kuzular. Yazmadan geçemedim. Allah uzun ömürler versin kınasını da görün inşallah.

    YanıtlaSil
  22. çok güzel olmuş halasının güzeli... tütüsü de pek yakışmış...

    YanıtlaSil
  23. Maşallah, ne kadar da tatlı olmuş küçük Zeliş :) Sağlıklı mutlu nice güzel günler görsün inşallah..

    YanıtlaSil
  24. maşallah maşallah zelihaya .ne güzel olmuş filizciğim rabbim hep güzellikler yaşatsın.sevgiler

    YanıtlaSil
  25. maşallah çok güzel olmuş zeliha,o tontik yanaklarından öpmek istiyorum,iyi ki benimde kızım var.güzel yüzünüz hep gülsün :D

    YanıtlaSil
  26. KIZINIZ ÇOK TATLI MAŞALLAH.ALLAH YÜZÜ GİBİ BAHTINIDA GÜZEL NASİP ETSİN..

    YanıtlaSil
  27. Canım ne zamandır bakamamışım loguna!Maşallah nasıl da büyümüş Zeliha!Diş buğdayını da yapmışsınız,hayırlı uğurlu olsun!Allah daha nice güzel günlerini göstersin inşallah!

    YanıtlaSil
  28. maşallah çok tatlı allah nazardan korusun bana da beklerim

    YanıtlaSil
  29. MaşaAllah Allah nazardan korusun izlemeye aldım mutlu hafta sonları dilerim..

    YanıtlaSil
  30. Oyyy pembeler içinde harika olmuş maşallah
    Allah nazarlardan saklasın
    daha nice mutlu günlerini de göstersin size
    Bu arada ördüğünüz süveter ve yelekleri çok beğendim ellerinize sağlık bana da beklerim sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))