16 Mart 2012 Cuma

BEBEK TELSİZİ

Bebek sahibi olduktan sonra oydu buydu derken şimdiye kadar yanından bile geçmediğimiz,varlığından haberdar olsak ta "amannnn ne gerek var canım" deyip burun kıvırdığımız ne çok şey aldık,kullanmaya başladık..Bebek telsizimiz de bunlardan biri.Ama en çok işe yarayanı diyebilirim.Eğer eviniz bizimki gibi iki katlıysa ya da bebeğiniz kendi odasında uyuyorsa vazgeçilmez bir ihtiyaç kendisi.Bizim bıdık henüz kendi odasında uyumuyor ,6 aylık olana kadar bizimle aynı odada uyumasına karar verdik eşimle.Odası,mobilyaları çoktan hazır ama şimdilik beklemedeyiz.Gündüzleri alt katta salonda uyuyor Zeliha.Uyku dediysem öyle saatlerce falan değil ama bizimki "kedi uykusu",babasının deyişiyle "tilki bayılması" :)))Bazen 10 dakika yetiyor bebişe ,en fazla yarım saat hadi bilemedin kırk dakika:((

Akşamları ise gece uykusu için üst kattaki yatağına yatırıyorum ve alt kata iniyorum.Telsiz sayesinde uyandığında hemen yanına gidip ya emziriyorum ya da sakinleştirip tekrar uyuması için uğraşıyorum.Bebek telsizlerinin iki türlüsü var.Sadece ses iletenler,bir de hem ses hem de görüntü iletenler var ki işte onlar epey tuzlu..Bizimkini yani fotoğrafta gördüğünüz telsizi eşim internetten aldı,fiyatı 90-100 TL arası birşeydi tam hatırlamıyorum.Bebeğin yanında duran telsiz kablolu,fişe takılı duruyor.Benimki ise şarzlı.Ses hassasiyeti ayarı var.Ben hassasiyeti en yükseğe getiriyorum kıpırdansa bile hemen duyuyorum böylece.Ayrıca iki kanal var kullanmanız için.Eğer yakınlarda başka bebek telsizleri varsa frekanslar karışmasın diye.150 metreye kadar çekebiliyormuş.Bahçeli evi olanlar için ideal...

Ben telsizimden çok memnunum ,iyi ki almışız diyorum her akşam:)Hadi bu gerçekten işe yarayan bir alet ama gerekli olup olmadığı tartışılabilecek bir ton eşya var bebekler için satılan.Mesela geçenlerde bir dergide "ıslak mendil ısıtıcı" diye bir alet olduğunu okudum resmen dumur oldum:)Annenin sıcacık avuçlarında ısıtmak varken o alete ne gerek var anlamadım...

10 yorum:

  1. Bizde kızımız doğduğunda aynı markanın farklı bir modelini almıştık. İşimize yarar düşüncesi ile, fakat biz üst kattaki komşumuzun kız arkadaşı ile konuşmalarını dinliyorduk :)
    O kadar da utanıyorduk ki sanki kasıtlı almışız gibi zaten sonra çok kısa sürede dolapta bebeklik anıları kutusundaki yerini aldı :)

    YanıtlaSil
  2. Falına bakar gibi olacağım Filizciğim ama en fazla 2-3 aya kadar her iki merdiven başı için kapı arayışına da başlayacaksın ve en az 4 sene kullanacaksın:)Bir an önce sipariş ver veya bir marangoza parmaklık yaptır. Güle güle büyüt Zehranı...

    YanıtlaSil
  3. hamileyken baktığım bebekler için alınacaklar listesinde gereksiz bulduğum bi çok şeyi kızım doğduktan sonra lstemize dahil ettik bizde..bebek telsizinide evimiz küçük zaten duyarım diye es geçmiştim ama şuan bende çok gerekli buluyorum..kızım 9 aylık oldu ama heran alabirim..
    ıslak mendil ısıtıcısını bende bulabilseydim almak isterdim..
    ilk 5 ay kullanmadık biz.ben işe dönünce mecbur kaldık..bazen kızım ürepriyodu mendili sürünce benimde içim gidiyodu..bulabilseydim alırdım bizde peteğin üstünde bekletiyoruz işimiz olunca alıyoruz kurumuyor mendil ve yeterince ılımış oluyor..

    YanıtlaSil
  4. bebeğinizde sizin gibi başarılı ve mutlu olur inşalah.

    YanıtlaSil
  5. cnm bu bebelerin uyku döngüsü 30 - 45 dakikada bir olduğu için 30-45 dakikada bir uyanıyorlar, ama aslında bu yeterli bir uyku değilmiş. ama tekrar uyutursan uyur cnm, ben öyle yapıyorum tekrar uyuyor böylece 1,5 saat uyumuş oluyor. sevgiler, öpüyoruz sizi :)

    YanıtlaSil
  6. bebeği apartman içinde bırakıp bahçede oturursak ses genede iletiliyor mu?bilgilendirirseniz sevinirim:)

    YanıtlaSil
  7. bebeği apartman içinde bırakıp bahçede oturursak ses genede iletiliyor mu?bilgilendirirseniz sevinirim:)

    YanıtlaSil
  8. bizimkisi 200 metreye kadar çekiyor ama daha uzak mesafeden çeken modelleri de var...

    YanıtlaSil
  9. şarj demek istediniz herhalde

    YanıtlaSil
  10. Bilgilendirici yazı için teşekkürler. En iyi bebek telsizini bulmak konusunda bir çok etken vardır. Bunları blogumda belirttim. Göz atmak isterseniz Bebek Telsizi Tavsiyesi

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))