26 Ocak 2012 Perşembe

ÖREN BAYANLAR İÇİN İP DÜZENLEYİCİSİ

Uzun zamandır örgü öremiyorum ve doğrusu yünlerimi,şişlerimi çok özledim.Yapmak istediğim çok şey var ama şimdilik beklemedeyim.En azından bir süre daha öremem.Zeliha'cık biraz daha büyüsün bakalım değil mi:)Arşivimi karıştırırken bu fotoğrafa rastladım.İnternette gezinirken bulduğum bu ip düzenleyici fikri çok hoşuma gitti.Özellikle aynı anda birden fazla iple çalışılan modellerde oldukça faydalı olabileceğini düşünüyorum.Fotoğraftaki ürünün benzeri evde yapılabilir sanırım.Büyükçe bir plastik kabın içine kola şişelerinin yarısından kesilmiş kısımları konur,plastik kabın kapağına da uygun sayıda delik açılır-muhtemelen bu iş için ateşte kızdırılmış şiş çok uygun olacaktır-,sonra da kola şişelerine konulan farklı renkteki ipliklerin ucu bu deliklerden çıkarılır.Böylece farklı renklerdeki ipler birbirine karıştırılmadan örgüye devam edilebilir.Umarım örgü sevenler için faydalı bir bilgi olmuştur...

Tam yazıyı yayınlarken aklıma aynı fikrin kurdele nakışı yaparken de uygulanabileceği geldi.Gerçekten çok işe yarayabilir...

8 yorum:

  1. fikir cok güzel, eminim uygulama da güzel. ama ben hepsini bir sepette toplayim birbirine karistira karistira örmesini seviyorum. :)
    paylasin icin tesekkürler.

    Zeliha yi öpüyorum sevgiler eli

    YanıtlaSil
  2. yaparız biz bundan:))) harika bir fikir özelliklede pepee örerken :)) paylaşımın için tşk ederim canım. Zeliha büyüsün örersin canım sevtabımıza diyorum aklına bi oyuncak düşerse sen de ben yaparım:)))

    YanıtlaSil
  3. harika filizcim hemen yapalım bundan:)

    YanıtlaSil
  4. kullanışlı süper fikir...

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım,harika birşeymiş buuuu

    YanıtlaSil
  6. tam da şu an benim ihtiyacım olan şey...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))