19 Şubat 2014 Çarşamba

KUMAŞLA HAVLU SÜSLEMECE


 
Daha önce buradaki yazımda dikiş makinam için diktiğim örtüden bahsetmiştim. Geçen gün matruşka desenli kumaştan  bir parça elime geçti.Dikişten artan bu kumaşla ne yapabilirim diye düşündüm.Bir izleyici yorumu ilham kaynağım oldu.
 
 
Matruşkalı kumaşı ölçmeden sadece desenlerin düzenine göre göz kararı havluya iğneledim.Sonra da yüzünden diktim.
 
 
Yanları arkaya kıvırarak diktim.
 
 
İşte bu kadar...Artan kumaş parçalarını değerlendirmek için güzel bir çalışma oldu.Sizlere de fikir olsun.
 
 
 
Şimdi sıra keyifle bu havluyu kullanmakta:)


6 yorum:

  1. Eline sağlık canım.Çok tatlı olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Artan kumaşları değerlendirme için iyi fikir. Güzel olmuş. Iyi günlerde kullan.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık, ne hoş olmuş...Önce desenleri kesip kumaşa oturttunuz sanmıştım, çok daha pratikmiş yapması. Yazdım aklımın bir köşesine, böyle şirin bir kumaş bulunca hemen deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı olmuş, bayıldım!

    YanıtlaSil
  5. güzel bir fikir olmuş Filizcim.. güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  6. Filiz hanım yine güzel bir fikir bulmuşsunuz.Havluya da çok yakışmış.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))