27 Aralık 2013 Cuma

BİR RUNNER,BİR EKMEK SEPETİ

 


 
 
Geçenlerde diktiğim Amerikan servisleri hatırlarsınız.Hatırlamayanları buraya alayım:)Servisleri tamamlamak için kalan kumaşlarımı değerlendirmek istedim ve bir runner ve bir de ekmek sepeti diktim.
 
Çiçekli kumaşım yeterli olmayınca araya yeşil kumaştan ekleyerek iki taraflı kullanabileceğim bir runner diktim.Kumaşı kestikten sonra önce tersten diktim,küçük bir kısmını dikmeyerek oradan kumaşı ters çevirdim  ve ütüledim.Kenarları muntazam olsun diye zigzag dikişle etrafını döndüm.
 
Bu ekmek sepetlerinden internette bolca model vardı ama yeterli açıklama bulamadım.Biraz doğaçlama diktim ve haliyle hatalarım oldu.Göz kararı iki tane dikdörtgen parça kestim,biri yeşil,birir de çiçekli kumaştan.Taban düz dursun diye ince plastikten dikdörtken bir parçayı iki kumaş arasına koyarak etrafını diktim.Ama yanlara koymayı akıl etmemişim.Dolayısıyla yanlar dik durmuyor:(Sonradan aklım başıma geldi ama sökmeye de üşendim yani ne yalan söyleyeyim.Bir daha dikersem yanlarına da mutlaka plastik levhalar koymayı unutmıcam inşallah.Köşelerdeki kıvrımlar benim tasarımım:)Geçenlerde English Home'da bu ekmeklikten gördüm ,oradakinin de tabanına ve yanlarına plastik parça koymuşlar,aklın yolu bir tabi:)Ama keşke daha önce görseymişim,doğrusunu dikerdim...
 
Dikişlerime minik bir ara vererek annesinin karnında hızla büyüyen minik yeğenim için bir hırka örmeye başladım.Çok yakında burada!
 
 
 


22 yorum:

  1. ellerine sağlık canım yaptıkça ilerletirsin ekmekliğin dikimi aynen öyle ben yanlara tela koymuştum dak ketenler biraz sert olunca rahatlıkla dik duruyor aslında.

    sağlıkla kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)benim kumaş malesef dik durmadı ,demek ki çeşit çeşit duck var piyasada..

      Sil
  2. Ekmeklik hoş olmuş hakikaten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,beğenmenize sevindim.

      Sil
  3. ekmeklik ya da peçetelik için kumaşın boyunda keçe kesip koymuştum ben o zaman da dik duruyor. Yani hem tabanda hem yanlarda keçe vardı. Köşe kıvrımlarını sevdim. :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar'cım keçe hiç aklıma gelmemişti çok teşekkür ederim bu güzel fikir için:)

      Sil
  4. English Home'dakilerden aşağı kalmamış eline sağlık. Kumaş çok güzel ben bulamadım bunlardan o kadar aradım da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nebihan Hanım çok teşekkür ederim:)Bursa kumaş pazarında rahatça bulabilirsiniz envai çeşidini..

      Sil
  5. canım çok güzel olmuş ellerine sağlık...
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Canım kumaşı ço beğenmiştim zaten.Çok güzeller.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canim ben de bu kumasi cok severek almistim

      Sil
  7. ELİNE SAĞLIK, ÇOK ŞEKER OLMUŞLAR...

    YanıtlaSil
  8. tek kelime ile muhteşemler... ben de istiyorum... ikimize de kumaşlar benden, dikiş senden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek canim benim dikmez miyim hic begenmene cok sevindim:-)

      Sil
  9. Deseni çok hoş.. Güzel olmuş.Röntgen filmleri oluyor ya evde uzun süre bekleyen onları da kesip koyabilirsin. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canim cok guzel fikir tesekkur ederim:-)gerci cok sukur bizim evde hic yok onlardan:-)

      Sil
  10. eline sağlık cnm çok hoş

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş Filiz hanım ellerine sağlık! hazırlardan hiç farkı yok.. kumaşı da çok hoşuma gitti! güzel günlerde kullan inşaAllah. :)

    YanıtlaSil
  12. Çok şık görünüyor işçilik süper ellerine sağlık arkadaşım güle güle kullanılsın sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Filiz Hanım Merhaba uzun zamandır blogunuzu takip ediyorum ama yazmak bugüne kısmetmiş kızınızla ilgili yazdığınız yazılardan çok faydalandım gerçekten özellikle uyku eğitimi yazınızı okuyup birebir uyguladım gerçekten tam söylediğiniz gibi oldu ilk seferde 1 saat 40 dakika ikincide 20 dakika 3.günümdeyim 10 dakikaya kadar indi ama şöle bir şey var bebeği dışarı çıkarınca nasıl uyuytucam yani annem bakıyor ben çalışıyorum orda bir yatağı yok doğuran yatak diyorlar onların çekmece gibi olan bölmesinde yatıyor orda annem bu şekilde uyutabilir mi birde 10 dakikada uykuya dalsa sürekli piş piş dememi istiyor susunca ağlıyor hemen odaya bırakıp çıkmaya ne zaman başlamak gerek bu arada kızım daha 1 yaşında çok sordum biliyorum ama siz yaşadığınız için daha çok yardımınız olur diye düşündüm şimdiden teşekkür ederim çok sağolun

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))