12 Ekim 2013 Cumartesi

DİKEN BAYAN OLDUM:)

 Bakın çok ama çok acemi bir diken bayan olduğumu baştan söyleyeyim de ona göre değerlendirin yeni marifetlerimi:)Bizim buranın Çarşamba kumaş pazarı pek bir meşhurdur.Dikiş makinamı alır almaz soluğu orada almamın da yegane sebebi budur:)Pazardan aldığım bu kumaşlarla kendime tunik dikmeye karar verdim.Verdim vermesine ama iş dikmekte değil kumaşı düzgün kesmekteymiş.İlk onu anladım.Severek giydiğim tuniklerimden kalıp çıkarıp kumaşlarımı kestim.Genel olarak dikişte zorlanmadım.
 Ama yakayı oymak ve düzgün dikebilmek hakikaten zormuş.Bu tuniğin yakasını dik yaptım.Bir broş yada düğme hoş durabilirmiş.Ama ben tuniğimi çoktan giydim bile:)Hem de işte..
 Kumaşın desenlerini kol ve eteklere düzgün denk getirince ortaya hoş bir görüntü çıktı bence.
 Bu tuniğimin kumaşı biraz kaygan ve dökümlüydü.Çok şık oldu gerçekten.
 Yalnız biraz bol yapmışım bel kısmına pens yapmam lazım bir ara.
 Yakası pek güzel olmadı ama olsun zaten eşerbımdan gözükmüyor.Nasıl çevirdim kazı:)Yani acemilik işte ilerde görün bakın ne güzel yakalar dikicem bak buraya yazıyorum:)))
 Ama eteği nasıl güzel kıvırmışım,dikişteki düzgünlüğe dikkat,üstelik teğel de yapmamıştım yani:)
Arkasına azıcık pile verdim,bu ayrıntıyı çekerken objektife bir minik pembe ayakkabı da girmiş.Acaba bu kimin ayakları:))

Gördüğünüz gibi pek bir hevesle dikmeye devam ediyorum.Kendini mutlu etmede,kendine moral vermede de üstüme yoktur hani siz de anlamışsınızdır:)

Haydi bakalım şimdi gideyim kumaşlarımın yanına,söylemesi ayıp kızıma bayramlık etek dikicem de:)))

25 yorum:

  1. Filiz hanım hayırlı günlerde giyin çok şık olmuşlar gerçekten. birde insanın kendi emeği olunca giymesi daha bir keyifli oluyor! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Saadet Hanım,ne de olsa el emeği,çok kıymetli tabi,çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için...

      Sil
  2. filizciğim öncelikle başörtün hayırlı olsun.ne zamandır yazmak istiyorum ama doğru cümleyi kuramıyorum.umarım hayatındaki bütün güzellikler gibi mutlu eder seni.tuniklerin çok çok güzel olmuş.iyi ve mutlu günlerde kullan canım.zelihenın bayramlığını merakla bekliyorum.ikinizide öptüm sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım,zaten uzun zamandır istediğim birşeydi tesettür elhamdülillah çok mutluyum şimdi.Zeliha'nın eteğini diktim en kısa zamanda sizlerle paylaşıcam.sevgiler,ben de seni öpüyorum

      Sil
  3. bence gayet başarılı, tuniklerin bolluğunu kemer kullanarak kamufle edebilirsiniz... başarılar... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,benim kalın belime kemer pek yakışmaz ama:)

      Sil
  4. hakikatende tuniğin etek dikişi muntazam olmuş..

    YanıtlaSil
  5. özellikle ilk tuniğini çok sevdim desenleri harika acemi olmanıza nazaran gayet başarılı bi çalışma olmuş güle güle giyinin inşaallah :)
    sevgiler..
    http://benimisimdikis.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,bir ustadan böyle şeyler duymak çok güzel...

      Sil
  6. Çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık. Siyah beyaz olana bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,ben de desenini görünce bayılmıştım:)

      Sil
  7. Istek olduktan sonra üstesinden gelinmeyecek iş yoktur.tebrik ederim ilk dikişler için harika bence. Devamını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım,dikmeye devam tabi,aklımda harika fikirler var...

      Sil
  8. Bende ilk deneme için çok başarılı Fİliz.Kollarıda muntazam takmışsın.Ben henüz kendime bir bluz dikmeye cesaret edemedim,belki denerim ben de.Bu arada Bayramını kutlar,minik prensesin yanaklarından öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım ,kim bilir sen ne güzellikler dikersin..ben de bayramını kutluyorum canım,Allah kabul etsin kurbanlarımızı,dualarımızı...

      Sil
  9. Ellerine sağlık ilk denemeler için çok iyi, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  10. dikişler kayınvalideden tam not aldı.... görümce de bayıldı.. yapan eller dert görmesin... iyi günlerde giyilsinler....Kuzucuğunkini çoook merak ediyorum....

    YanıtlaSil
  11. Diktiklerin çok güzel olmuş bu arada bayramında kutlu olsun.Başörtün hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  12. Filizcim ne kadar da güzelmiş kumaşalr.Maşallah.Çok güzel olmuşlar.Güle güle giy.

    YanıtlaSil
  13. filizim bayramın mübarek olsun. zelihamın yanaklarınadan kocaman öpüyorum sevgiler. bu arada ellerine sağlık döktürmüşsün

    YanıtlaSil
  14. valla benide sarmıştı hevesi ama küçük kuzum sayesinde yapamıyorum.
    biraz daha zamana ihtiyaç var hele birazcık daha büyüsünde. ancak ufak tefek şeyler örebiliyorum oda vakit bulabilirsem.

    YanıtlaSil
  15. Hepsı cok guzeller. kendı butıgını bıle acabılırsın maasallah.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))