21 Şubat 2010 Pazar

KİTAPLARIMIZ GELDİ...

 
Eşim ve ben kitap okumayı çok seviyoruz,internetten sipari verdiğimiz kitaplarımız elimize ulaştı.Üstteki kitaplar benim istediklerim.İskender Pala'nın kitaplarını daha önce hiç okumadım ,gazete yazılarını bir ara takip etmişliğim var sadec.Okuldan bir arkadaşımın önerisiyle bu iki kitabı aldım.Henüz okumaya başlamadım ,başlayınca düşüncelerimi sizlerle paylaşırım.

 
Bunlar da eşimin istediği kitaplar.Tolkien hayranı kocam onun bütün kitaplarını alıyor,diğerleri ise mitoloji serisi.Ben de mitoloji kitaplarını seviyorum.Okumayanlara da tavsiye ederim...

9 yorum:

  1. güle güle okuyun canım.ben de müthişderecedeseviyorum kitapları.alırımda,okurumda beni müthiş dinlendiriyor.ama eşim ve oğlum pek sevmiyorlar.oglum zorla okur.
    iyi okumalar canım...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Tolkien zaten efsane.. bir kitabını okudum sadece, o zamanlar bu kavrayışda değildim tekrar okunmalı

    YanıtlaSil
  3. Gelecek aya kadar okur beğenirsen listeme alırım

    YanıtlaSil
  4. merhaba filiz kitapların hayırlı olsun bir çırpıda okursun inşallah:) benim 1 yıl önce hediye gelmiş kitabım kapağını bile açmadım beklemede:(

    YanıtlaSil
  5. Merhaba..İkisi de birbirinden kıymetli kitaplar..Eminim bu kitaplar size çok şey katacak..İstanbul'u, laleleri, İskender PALA'yı ve divan edebiyatını çok seveceksiniz..Okuduktan sonra ki düşüncelerinizi bekliyor olacağım (:

    YanıtlaSil
  6. Ay canım benim ya utandırdın beni, tariflerin güzel olmasına çok sevindim. afiyetler olsun.

    kitaplar harika görünüyor, yeni kitap kokusuna bayılırım:)

    YanıtlaSil
  7. iskender pala'nın iki kitabını bende okunacaklar listesine aldım. Bitirdikten sonra düşüncelerini yazarsan çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  8. Sevgisevdalısı arkadaşıma katılıyorum bende.her ikiside harika kitaplar.Divat edebiyat şairleriyle bir yolculuk ediyorsunuz adeta babilde ölümle...Katre i matem se apayrı.zaten kitabın yazarı İskender pala değilmiş. Girişte belirtiyor ,mezattan aldığı farsça bir kitaptaki çeviriymiş.yani hikaye kimbilir kaçıncı yüzyılda yazılmış.Belkide gerçektir yazılanlar..neyse fazla yazıp heyecanını kaçırmayım.benimde elimde aşkname var şu an okuduğum aynı yazarın.off ne çok yazdımm...görüşmek üzere..tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. bu kitapların ikisinide okudum eğr daha önce iskender pala okumadıysanız ve henüz hiç birine başlamadıysanız katre-i matemden başlayın onun kurgusu daha basit babilde ölüm istanbulda aşk biraz daha karmaşık bir kurguya sahip ama ikiside harika kitaplar
    bende bu ara ahmet turan dan bozkırın sırrını okudum tavsiye ederim çok güzel bir kitap

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))