26 Nisan 2014 Cumartesi

ABLASINDAN KARDEŞİNE SÖZ TEPSİSİ...


Yaşlanıyorum...Zaman hangi ara bu kadar hızlı geçti,hangi ara sıcak bir Ağustos günü doğan o minik bebek büyüdü de kocaman adam oldu,sevdiği kızı taaa Afrika'larda bulup onunla evlenmeye karar verdi...Benim küçük erkek kardeşim Sercan'dan bahsediyorum.Annemin ona hamile olduğunu öğrendiğimde çok kızmıştım,"bir kızınız bir oğlunuz var ne gerek var bir bebeğe daha" diye anneme babama küsmüştüm.Doğduğunda da çok kıskanmıştım.Ama sonrasında onu o kadar çok sevdim ki...Ah canım kardeşlerim,ablanız  olmak o kadar güzel ki..İyiki varsınız iyiki...


Bugünlerde ailemizde tatlı bir telaş,heyecanlı bir bekleyiş var.Sercan yakında sevdiği kızla sözleniyor:)Bu mutlu günlerinde malesef yanlarında olamıcam ama hazırladığım bu söz tepsisiyle o güzel güne benim de bir katkım olsun istedim..
 

İnternette söz tepsisi modellerine bakınca şaştım kaldım.Millet neler yapmış neler...Ben de bazı çalışmalardan esinlendim ve ortaya bu güzellik çıktı.
 

Malzemeler:plastik tepsi,yarım metre saten kumaş,15 metre kalın beyaz kurdele,2 metre ince beyaz kurdele,iki metre dekoratif incili şerit,silikon tabancası,köpük güvercinler ve bol bol sevgi:))
 

Önce tepsiyi saten kumaşla kapladım ve alt kısmından elde diktim.Tepsinin ortası resimliydi,onu kapatmak için iki kat kumaş kesip bantla yapıştırdım,sonra kaplama işlemini yaptım.Yanlardaki incili şeritleri silikonla yapıştırdıktan sonra katlamalı gül tekniğiyle gülleri hazırladım.Bunu daha sonra videolu olarak anlatmayı düşünüyorum.

Gülleri ,kuşları silikonla yapıştırdım.O kuşları bulana kadar Sakarya'daki bütün mağazaları alt-üst ettim desem abartmış olmam...Bulduğumda sevinçten zıplamamak için zor zaptettim kendimi:)))
 

Söz tepsisi makassız olmazdı tabi.Makası da kurdeleyle süsledim.İncili şeritleri yapıştırdım.
 

Kardeşim tıp 5. sınıfta,düğüne daha çooook var.Ama o gün nasip olurda ömrüm ve imkanlarım yeterse nikah şekerlerini de ben yapmak isterim..

Allah hayırlı,mutlu bir yuva kurmayı nasip etsin bu birbirini çok seven iki kalbe inşallah.Ablanız sizi çok seviyor...

28 yorum:

  1. Ne güzel telaşlar bunlar,Allah tamamına erdirsin inşallah,ellerine sağlık çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık çok şık olmuş canım.
    Mutlulukları daim yuvaları huzurlu olsun inş. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş, ellerine sağlık. Allah tamamına erdirsin, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. çok hoş bir çalışma olmuş ayrıntılar çok güzel :) Allah tamamına erdirsin hep mutlu etsin onları inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ozendim gerçekten beğenilmesi harika:-)

      Sil
  5. Allah tamamına erdirsin Filizciğim. Bu söz tepsisi kadar güzel bir kader nasip olsun.:)) Taa afrikaya nasıl uzandınız kuzum??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müstakbel gelinimiz kardeşime tanıştıklarını Kamerun da okuyordu o yüzden:-)güzel dileklerinde için çoook teşekkür ederim ...

      Sil
  6. İnşallah, Sercan umduğundan daha mutlu olur ve her şey gönlünce olur.. bu devirde bu denli dürüst, namuslu ve inançlı bir delikanlı ile sözlendiği için gelinimiz de çok şanslı... Dualarımız Sercan'la..

    Bu arada tepsi muhteşem olmuş Filiz'cim emeğine sağlık... Ellerin dert görmesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım inşallah mutlu olurlar...

      Sil
  7. Sümeyra & Sercan :)26 Nisan 2014 20:00

    Merhabalar canım ablamız. Biz Sümeyra ve Sercan olarak bu muhteşem hediye için çok çok teşekkür ediyoruz. Bizi en güzel günümüzde böyle harika bir hediye hazırladığı için dünyanın en güzel en becerikli en tatlı ablasına minnettarız ♥
    Canım ablamız seni çok seviyoruz. Iyi varsın ablaların ablası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sizi çok seviyorum canlarim :-)Allah mutluluğunu daim etsin..iki cihanda da beraber eylesin...

      Sil
  8. Canım maşallah çok beceriklisin.Ellerin dert görmesin.Allah mesut etsin:)

    YanıtlaSil
  9. Tepsi harika olmuş. Ellerine sağlık. Rabbim tamamına erdirsin. Hayırlı uğurlu olsun. Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Tepsi ,makas hepsi cok güzel olmus,emeginize saglik.iyi fikir,ben de yapayim.Allah tamamina erdirsin insallah.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet fikir çok güzel..size de kolay gelsin...

      Sil
  11. Allah tamamına erdirsin, çok gurur verici telaşlar.
    Tepside ayrıca çok şık.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Allah mutlulukla tamamına erdirsin canım. Ellerine sağlık senin de :)

    YanıtlaSil
  13. Allah tamamına erdirsin harika olmuş hepsi sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar hoş olmuş, çok güzel. Kuşları o şekilde mi satın aldınız yoksa siz mi o hale ğetirdiniz ?merak ettim. kuyruk ayrıntıları ayrı güzel olmuş . Allah, mesut etsin kardeşinizi. sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuşlar hazır satılıyor.teşekkür ederim :-)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))