12 Mart 2010 Cuma

BEBEK YELEĞİ ÖRDÜM

Yakında dünyaya gözlerini açacak bir melek için bu yeleği ördüm.Rengi biraz marjinal olsun istedim,pembeler, maviler hep aynı hep aynı...Yakasını enlemesine ördüm.Daha sonra alt tarafından ilmek alarak aşağıya doğru bedeni bütün olarak örerek bitirdim.Bu modeli nurunhobileri adlı blogda görmüştüm,modelin roba kısmını orada anlatılan şekilde yaptım.Gerçi orda yakaya örgü konmuştu ben burgu yaptım.Alt kısmını ise ben tasarladım.Baklava dilimi modelinin nasıl yapıldığını örgü dersleri başlığını tıklayarak öğrenebilirsiniz.
Sevgili arkadaşlarım,bilgisayarımız yarın tamire gidiyor.Bir süre buralarda olamıcam.Hepinizi çok özleyeceğim,görüşmek üzere...
Önce yakayı ördüm.

Yakanın alt tarafından ilmek aldım.

Yeleğimin arkası..

5 yorum:

  1. ellerine saglık bitanem,çok güzel olmuş.benimde kuzenin bebegi geliyor inşallah 22 martta erkek ben de buguün yün aldım ve bebek yelegi gördüm resmini çektim koyucam birazdan bakarsın siteye.ama yapması için p.tesi gidicem orada öğretiyorlar yüncümde.canım.keşke bende senin gibi yapabilsemm..
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. Çok cici bir yelek olmuş.ellerine sağlık Filizcim.

    YanıtlaSil
  3. pek şık pek güzel olmuş.modelde harika.ellerinize sağlık.sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. canım çok çok güzel olmuş ellerine sağlık. sahibi sağlıkla giysin inşallah

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş. fakat yakasındakı örgü nasıl oluyo ?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))