16 Ocak 2010 Cumartesi

ESKİŞEHİR'DE İLK GÜN VE PEMBİŞ BEBEK TAKIMI


Herkese merhaba..Çok şükür sağsalim Eskişehir'e vardık.Yolculuğumuz pek iyi geçmedi malesef,otobüsümüz gecenin bir vakti ıssız bir dağ başında arıza yapınca epey telaşlandık ama çok şükür tamir ettiler ve böylece normalden 5 saat fazla süren seyahatimiz mutlu sonla bitti.Güzel dilekleriyle yorum bırakan arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.İyiki varsınız..

Bugün biraz dinlendik,hasret giderdik ve ardından hemen kendimizi Eskişehir akşamlarına attık:)Hızlı bir şehir turu ve Papağan'da yenen çiğböreğin ardından sıcacık evimize geri döndük.Kayınvalidem çok marifetlidir ,örgüyü özellikle süper yapar.İncecik iplikleri 2.5,3 numara şişlerle örer.4 numara bile onun için kalındır.Sizlerle bir akrabanın yeni doğan kızına yaptığı bu şirin takımı paylaşmak istedim.Süslemelerine bayıldım.Bakalım siz de beğenecek misiniz..Sevgiler...

 
 
 
 

3 yorum:

  1. Gerçekten çok şekermiş ellerine sağlık kayınvalidenin.
    Annemde çok güzel çiğ börek yapar. Ben bir türlü öğrenemedim. Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  2. kayınvalidenin ellerine sağlık.pembe hırka özellikle süper.papağanda çiğ börek :)) afiyet olsun.süper ama gerçekten

    YanıtlaSil
  3. sağ salim gelmenize sevindim.. pembiş yelek pek bi tatlı

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))